Szybki sernik

Hej, Hej

daawno, daaawno temu..... ;)

Jestem rzadko tutaj ale zaglądajcie na https://www.instagram.com/kocha_lubi_gotuje/?hl=pl tam na bieżąco moje dania i przepisy.

A tymczasem super szybki i puszysty oraz bardzo kremowy serniczek.




Sernik na herbatnikach
Przepis:
1 opakowanie herbatników
1kg zmielonego trzykrotnie twarogu ja użyłam 
@mlekovitasm polecam
200 g masła (miękkiego)
3/4 szklanki cukru
1 opakowanie cukru wanilinowego
4 jajka
1 opakowanie budyniu śmietankowego

Robocizna:
Piekarnik nagrzać do 180 stopni C. Miękkie masło ubijać z cukrem i cukrem wanilinowym przez około 5 minut aż będzie białe i puszyste.
Następnie stopniowo dodawać po jednym żółtku cały czas ubijając. Wciąż ubijając dodawać po łyżce twaróg. Na koniec zmiksować z budyniem.
Białka ubić w oddzielnej misce na sztywną pianę, dodać do masy serowej i wymieszać lub zmiksować na małych obrotach miksera.
Masę serową wyłożyć na spód z herbatników-ja piekłam w tortownicy. Wstawić do piekarnika i piec przez 45 minut.
Prawda ze szybko🙃🤗

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty