Pyszne Fit brownie z batatów

A teraz mam dla Was coś ekstra.
gdy dbamy o linię ale chce się coś słodkiego, mam propozycję
brownie bez cukru , za to z ksylitolem i batatami.
Jedna porcja to 117 kalorii, tyle co nic, więc do dzieła!! :)


Składniki:

2 średniej wielkości bataty
łyżka kakao
1 łyżeczka proszku do  pieczenia
4 łyżki mąki kokosowej
3 łyżki ksylitolu
garść orzechów nerkowca do posypania przed upieczeniem
4 łyżki oliwy z oliwek lub oleju kokosowego
2 jajka


Bataty obrać, pokroić w kostkę i ugotować do miękkości a następnie zblendować na papkę i wystudzić. W jednej misce wymieszać kakao, mąkę, proszek do pieczenia, ksylitol a w osobnej puree z batata, jajka, oliwę. Dodać suche składniki do mokrych i wymieszać,  Wyłożyć do blaszki  (ja użyłam prostokątnej 24cm) i piec 30 min w 180*C. Przestudzone ciasto posypałam wiórkami kokosowymi
ciasto wychodzi super wilgotne i bardzo pyszne.


przepis zaczerpnięty https://www.instagram.com/werka.dietetyk/


Komentarze

  1. Bardzo fajny przepis, mega zdrowy, pożywny, w sam raz ma redukcji ;-) Ja stosuje podobne przepisy podczas układania diet dla klientek. Ps. teraz za subskrypcje strony jeden tydzień diety gratis :-) https://vitalfit.com.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty